۱۰۰۰ متر باغ ویلا با ۶۰۰ متر ویلا لاکچری تریبلکس با پایانکار در شهرک تیسفون
نوشته شده توسط : محمدقربانی

۱۰۰۰ متر باغ ویلا با ۶۰۰ متر ویلا لاکچری تریبلکس با پایانکار در شهرک تیسفون

 

کد این ملک در سایت اندیش ملک 915 می باشد.

 

باغ ویلا ۱۰۰۰ متری با ۶۰۰ متر ویلا تریبلکس با پایانکار و درختان قدیمی و استخر چهارفصل با انشعابات قانونی در شهریار به فروش می‌رسد .

 

 

 

چنانچه خواهان خرید باغ ویلا دیدنی و شکیل در موقعیتی با امنیت بالا و دسترسی مناسب هستید ، کافی است با ما همراه باشید ، اندیش ملک بزرگترین فایلینگ باغ ویلا در استان تهران می‌باشد .

 

 

 

کد ملک:915

 

 

 

 

 

شهرک ویلایی تیسفون قدیمی‌ترین شهرک ویلایی در منطقه شهریار می‌باشد که در سند آن از کاربری باغ ویلا سخن به میان امده است ، این شهرک در انتهای فاز 1 اندیشه واقع شده و فضایی رویایی را در این منطقه بوجود آورده است . امروز قصد داریم تا ملکی ارزنده را در این منطقه خدمتتان معرفی نمائیم .

 

 

 

ویلا:

550 متر ویلا تریبلکس مبله بسیار لاکچری ، دارای پایان کار و نامه از جهادکشاورزی ، 5 خواب مستر ، 50 متر سرایداری ، کابینت ممبران ، پنجره‌های دوجداره ، نما و کف سنگ شده ، بهترین شیرالات خارجی ، نورپردازی ویژه ، سقف کناف کاری شده ، بالکن با ویویی بی نظیر ، روف گاردن ، شاهنشین و . . .

 

 

 

محوطه ملک :

استخر چهار فصل با تصفیه خانه ، محوطه سازی ، درختان میوه و تزئینی، نورپردازی ، باربیکیو ، آبنما ، آلاچیق، آتشگاه ، تانکر و ذخیره آب ، کف محوطه ملک سنگ شده و....

 

 

انشعابات: این باغ ویلا دارای انشعابات کامل و قانونی می‌باشد.

 

وضعیت سند: این ملک دارای سندششدانگ تک برگ + پایانکارشهرداری می‌باشد .

 

 

مشاورشما: 09126599913قربانی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیش ملک مراجعه بفرمایید.

 

برای خرید باغ ویلا در شهریار با مشاورین ما در تماس باش





:: برچسب‌ها: خرید باغ ویلا در شهریار , باغ ویلا لوکس در شهریار , سایت باغ ویلا , خرید باغ ویلا در ملارد , خرید باغ و باغچه در شهریار , ویلا در شهریار , باغ ملارد , خرید باغ ویلا ارزان در شهریار , خرید باغ ویلا قیمت مناسب در شهریار , باغ تا 100میلیون در شهریار , خرید باغ در شهریار , باغ ویلا در شهریار ملارد , ملارد ویلا کجاست , قیمت باغ ویلا در لم آباد ملارد , خرید ویلا در شهریار , قیمت زمین در لم آباد ملارد , قیمت زمین در ملارد ویلای جنوبی , خرید باغچه در شهریار , باغ ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: